Przedmioty ścisłe nie muszą być straszne. Blog ten stanowi zachętę do poszukiwania i odkrywania, a także dzielenia się uczniów, swoimi działaniami.

Warto się starać

Warto się starać
KLIKNIJ W ZDJĘCIE - poznasz zadania

poniedziałek, 1 września 2014

O mnie

Jestem nauczycielem matematyki od 2001 roku.
W trakcie mojej kariery :) zawodowej
skończyłam studia podyplomowe z fizyki.
Odtąd zaczęła się moja przygoda i pasja z tym przedmiotem.
Tak na prawdę przedmioty ścisłe od zawsze były moimi ulubionymi ...

Chciałabym Wam pokazać ,
że fizyka i matematyka mimo wszystko może być przyjemna
i potrzebna na co dzień.

Praca, to jednak nie wszystko...

W wolnym czasie lubię czytać książki,
wykonywać kartki z wykorzystaniem scrapbookingu.  
Jednak pasją ponad wszystko jest fotografowanie. 

Życzę miłego buszowania po blogu ;)

Pozdrawiam - Katarzyna Sikora.

Zatrzymaj myśli ...

Zatrzymaj myśli ...